joi, 10 septembrie 2009

Intamplari,tripuri,filme...you know...

In ciuda varstei,pot spune ca am trecut prin o multime de intamplari comice/tragice/surprinzatoare/wtf?:O.

M-am gandit sa le astern aici...cate 2 pe zi:)


N-am sa le scriu in ordine cronologica..am sa le scriu in functie de cum mi le amintesc:)


Prima: de la scoala:)

Eram deja la gimnaziu.Clasa a7-a sau asa...Un bun prieten de-al meu era intr-o situatie dificila..trebuia sa plece in vacanta de vara in Viena,sa se stabileasca acolo...mama lui fiind deja stabilita in capitala Austriei. D insa, avea probleme la matematica..nu-i iesea 5-ul de care avea atata nevoie...

intr-o ora de matematica: D,vrei sa mai raspunzi?ca poate poate...si iti iasa media!
Da dna profesoara!(umil,cu capul plecat)
Bine,hai la tabla!
Ii da o mizerie de problema de geometrie,un triunghi ceva in care trebuia sa calculeze tot felul de chestii.D stia sa rezolve problema.Se pune D al meu sa scrie la tabla,noi toti ne gandeam:plm,uite-l ca stie..las` ca-i bine ca trece!:).Scrie ce scrie,profesoara se uita in catalog,nu s-a uitat la el si nici la ce scrie la tabla.

acum se schimba treaba: un alt coleg,care se credea megadestept si asa ii spune: baaa,nu-i bineee...hai ca-ti zic eu cum e. D, avand dubii...hmm...ce plm sa fac....se pune si sterge...si-i dicteaza R al meu...gresit:D:D

se intoarce profesoara catre tabla: D,imi pare rau...ne vedem la toamna!

toti am incremenit...stiam ce va urma:)

D catre R: stai ca vine pauza,fmm de gras

Am zis ca moarte de om face:))...ba,nu mai da ca tu ma omori ma!=))..o serie scurta de pumni in piept,coaste,stomac..si s-a linistit R:).Asta fiind vineri.

a2-a zi,sambata merge D spre statia de tramvai.Pe cine vede vis-a-vis?pe R:)

R saluta,D se uita in ochii lui dar nu-i raspunde.In urmatoarea clipa dispare R.Cazuse intr-un canal.

Ajutooooorr!Ajutoorrrr!=)))))

D pleaca mai departe,razand.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu