joi, 10 septembrie 2009

Vacanta,vara,toamna,ploaia,scoala


Inceputul toamnei,si implicit,inceputul scolii...sunt din ce in ce mai aproape.Pe mine personal,ma bucura,intr-un fel.Am sa-mi revad colegii,profesorii dragi,prietenii...si de ce nu,am sa ma reobisnuiesc cu iesirile matinale la cafeneaua noastra preferata:)...

telefoane de genul: -Ba,pe unde esti?
-Uite,imediat ajung la scoala..is in Libertatii...
-Si..nu vii la cafa?
-Iara ba?voi sunteti nebuni...nu vin,serios
-Hai ma...
-(prietena mea imi spune:mi-ai promis ca nu mai mergi) Bine,lasa ca vad eu..
si pana la urma tot in Papillon Cafe ajung:).

daca ar fi sa trag linie in semestrul al2-lea: 122 de dimineti de cafea,majoritatea orelor chiulite au fost Germana,Geografie.


Nu regret niciun minut.


Un comentariu:

  1. acuma o sa fie ceva de genu, "uite bha, in masina, is pe drum" "hai bha sa ma iei si pe mine si sa mergem la o cafa"
    anu asta reload la tras linie pe tot anul!

    RăspundețiȘtergere