vineri, 11 septembrie 2009

Intamplari,tripuri,filme...you know...

Show Recent Messages (F3)

Arcon: sper si eu, altfel 5 ture de pasu piticului in juru blocului
Arcon:
Arcon: ce faci man?
invincible invincible: aiurea pe-acasa
invincible invincible: tu?
Arcon: conversez
invincible invincible: las ca-i bine
Arcon:
Arcon: ba ia asc si zi-mi dak iti place
Arcon: a cui ii blogu?
invincible invincible: al meu
invincible invincible:
Arcon: ala cu cl. a 7
Arcon:
Arcon: "las ca vine pauza ff de gras"
Arcon:
Arcon: *fmm
invincible invincible:
Arcon:
invincible invincible: ce trip a fost
invincible invincible: ne-am cacat pe noi
invincible invincible: ca stiam ca o sa iasa bataie
invincible invincible:
Arcon: bine, si eu as fi facut la fel
Arcon:
Arcon: HULK SMAAASH
Arcon:
invincible invincible:
You have received 1 file from Arcon.
01 Saosin - It's Far Better To Learn.mp3
Open (Alt+Shift+O)

Arcon: in cl a 9a, era sa ramana arabu de la noi din clasa la bio
Arcon: face profa "aXXX, ai media 3"
Arcon: si ala din fundu clasei pana in fatza la ea "cum futuz mortii matii sa-mi dai 3 ca te calc in picioareeee"
Arcon:
invincible invincible:
Arcon: si noi aveam clasa putin mai lunga ca a voastra
invincible invincible:
Arcon: deci administratoru intr-o ora o spalat un etaj?
Arcon:
Arcon: cum pula mea?
Arcon:
invincible invincible: e bolnav psihic
invincible invincible: ala
invincible invincible: serios
Arcon: numa la scara de peste drum de mine ii pocaitu ala de l-o rugat pe unu sa se bage pana in canal, in noaptea de revel, sa verifice dak merge conducta de apa calda, sa noteze el acolo in carnetel
Arcon:
invincible invincible: omg
Arcon: da ma
Arcon: peste drum de scara mea, unde sta coada
Arcon: ii un cuplu de pocaiti
Arcon: si de revel, acu multi ani, eram cu astia afara, sa dam cu petarde, plm
Arcon: si eram acolo la garaje
Arcon: si era trasa clapa aia de la canal
Arcon: si vine asta in pufoaica si cusma din aia sovietica
Arcon: "Rafael, te rog sa te cobori pana la conducta aia sa vezi dak e in stare de functionare"
Arcon:
invincible invincible: @H@H@
invincible invincible: lol
Arcon: ala "ce, eu?"
Arcon: "da, te rog frumos"
Arcon: serios tipu
Arcon: c-o fatza din aia
Arcon: si l-am intrebat dak n-are caldura sau ce plm; nu nu, el voia sa masoare nush ce plm acolo
Arcon:
Arcon: i-o zis ala ca merge pana sus sa ia niste petarde si am plecat toti drecu de acolo
invincible invincible: )
Arcon: cel mai tare cand vb la telefon, il tine ca pe statie
Arcon: "ROGER"
Arcon:
invincible invincible: ce spart
invincible invincible: tre sa mi-l arati
invincible invincible: odata
invincible invincible:
Arcon: ii inalt si poarta ochelari si tot timpu, de primavara pana da frigu ii cu o sapca cu cozoroc, vesta d-aia cu multe buzunuare si pantaloni de stofa
Arcon:
Arcon: ca Dexter, crek are mai multe haine ce arata la fel
Arcon: plm
Arcon: si are pe la vreo 40 si ceva de ani
invincible invincible: pot sa postez asta pe blog pls?
invincible invincible: conversatia toata
Arcon: dak tu vrei
Arcon is typing a message.
Arcon:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu