vineri, 11 septembrie 2009

Intamplari,tripuri,filme...you know...


O alta intamplare,destul de recenta:

Ne-am strans mai multi,am iesit in oras...una alta,pana la urma ne-am dus la un prieten acasa,la V.Stam,rulam,fumam,traim.Prietena mea imi spune ca vrea sa-si ia masina,care era intr-o parcare situata la ~1km de unde ne aflam noi..noapte fiind,n-am lasat-o sa mearga singura si am dus-o cu masina...bun.Am ajuns,m-am intors,parchez,introduc codul de la interfon(btw,era cam 1.30),se deschide usa si urc fericit scarile(liftul nu mergea)...etajul 1,etajul 2..cu zambetul pe buze,privirea fixa...urcam robotic scarile..pana cand cineva ma tulbura.Domnul R,administratorul...care spala pe jos pe palier la 1.30 :O...nu mi-a venit sa cred..

R: Unde mergi?(pe un ton sobru)
eu: La V
R: Pai si ce faceti acolo?
eu: ne uitam la niste filme :D:D
R:auzi baiete...aveti grija,pt ca este decret,este legea 362(sau ceva de genul) si poa` sa vina politia
eu: da,da,da...e ok,nu facem galagie:)
R: Bine(eu dau sa urc scarile) , sa nu fumati :O


pe la vreo 2.20 cand am coborat de la V, trecuse cu un etaj mai jos,i-am spus ca V a trebuit sa se culce.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu